Volgers

woensdag 2 december 2015

ECD meets Sylvia Zet

Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag laat ik jullie weer eens een kaartje zien waar ik van de week lekker mee bezig ben geweest.
Ik heb de Lorna Label PopUp van ECD gebruikt als basiskaart en daarop een andere 'lijst' geplakt, welke ik heb gemaakt met de Fitted Frames 4 Curvy Squares  ... erg leuk om te doen en hierdoor is het Lorna Label een uitstekende basiskaart om met vele dies een andere vorm te creeëren! Probeer het eens uit zou ik zeggen ...


Doordat de bovenkant van de kaart iets te zwaar werd op deze manier en dus omviel, heb ik er een kaart met hetzelfde formaat en ongeveer 3 cm van de rand gerild, achter gemaakt zodat deze wel kon blijven staan. 

Verder lekker bezig geweest met Distress Inks en embossingpoeder ... en ijssterren mogen bij deze geweldige digi van Sylvia Zet  niet ontbreken.


Fijne dag,
Liefs van Christa 


4 opmerkingen:

annemarie zei

Hey Christa, wat een lieve kaart. En weer zo prachtig.

liefs Annemarie

angeleef zei

Wat een compositie en denkwerk. Het resultaat mag er zeker zijn. Het doet me denken aan winterse sferen en sneeuwtapijten.
Groetjes
**Evi**

José zei

Ach wat een "plaatje" weer Christa en zo mooi gekleurd, Leuk model ook.

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.