Volgers

zaterdag 21 november 2015

Sylvia Zet

 Lieve bloggers!

De dagen vliegen voorbij en van al mijn goede plannen om kaarten te plaatsen komt weinig terecht!
Ik heb zo'n last van mijn rug dat ik het zitten achter de PC vaak niet zie zitten .... ik begin maar om te laten zien wat ik recent heb gemaakt.

Gisteren heerlijke dag geknutseld met Cora, maar moet denk ik dagen bijkomen!
Jammer, maar heb er toch van genoten.

Ik blijf fan van de stempels van Sylvia Zet en ben blij dat ze weer te koop zijn!
Hier heb ik Rudolph gebruikt voor een kerstkaart met veel glitter ...

Vandaag lekker rustig aan doen ...

Ik wens jullie een fijn weekend,
Liefs van Christa

3 opmerkingen:

Colinda zei

Wat een snoezig kaartje en zo'n mooie kerstroos!!
Sterkte met je rug,
Colinda

gerrie zei

hoi christa
het is weer een plaatje geworden hoor .....

liefs gerrie

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.